środa, 26 marca 2014

Mieć 40 lat / Avoir 40 ans

W tym roku świętowałam swoje czterdzieste urodziny...obawiałam się troszkę tego momentu, najprawdopodobniej z powodu utartych stereotypów,  jednak bycie wiernym sobie spowodowało, że ani presja otoczenia, ani zmieniające się z przodu czy z tyłu literki nie wpłynęły na mnie jakoś specjalnie  destrukcyjnie.
Jak ja się dzisiaj mam? Tak jakby czas zatrzymał się w miejscu wiele lat temu. Jedyne co się zmieniło to fakt, że moje życie to moje dzieci a jeżeli znajdę czas w międzyczasie to jest on wtedy tylko dla mnie.

Cette année, j`ai fêté mon quarantième anniversaire…j`en avais peur mais le temps passe sans nous demander notre accord.  Comment je vais aujourd`hui ? Comme j`aurais eu 20 ans ! Une seule chose qui a changé, ce sont mes enfants qui sont ma vie et quand je trouve du temps entre temps, c`est mon temps à moi.



A skąd pomysł na blog ? To chęć udzielenia sobie odpowiedzi na pytanie czy MAMA MOŻE BYĆ PIĘKNA...? Łapanie czasu na zdjęciu jest pretekstem do tego aby móc przyjrzeć się sobie i zobaczyć to czego nie jestem w stanie dostrzec wybiegając rano z domu.  


Et d`où vient l`idée d`écrire ce blog ? C`est l`envie de trouver la reponse  à la question  si LA MÈRE PEUT ÊTRE BELLE…? Saisir un moment sur la photo est un prétexte pour moi pour voir ce que je ne suis pas capable de voir en sortant tôt le matin.

Musi być wygodnie, w zależności od okoliczności elegancko lub swobodnie i przede wszystkim kolorowo i w dobrej cenie ! 
Mon vêtement doit être confortable, soit elegant soit à l`aise mais avant tout en couleurs qui me vont bien et qui sont de bon marché.

Ot, cała filozofia mojego ubrania
Voilà mon idée  de m`habiller 

Zapraszam
Je vous invite

mèreBELLE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merci