środa, 23 kwietnia 2014

Marynarski styl / le marain fait la mode

Mój strój dyktuje mi moja podświadomość i choć bardzo lubię kolory, tym razem jej podszept był zaskakujący.

Le vêtement en quoi je m`habille vient directement de ma sous conscience et malgré que j`aime les couleurs, son choix de cette fois était étonnant.


Zaskakujący gdyż utrzymany w dość pensjonarskiej kolorystyce, z dodatkiem marynistycznego akcentu w postaci koszulki. Koszulkę w paseczki podarowała mi moja koleżanka...odleżała sporo czasu w szafie gdyż  jej charakter nie łączył mi się z niczym do czego mogłabym ją dopasować.  Do momentu pierwszego święta kiedy to w ręce wpadła mi granatowa spódnica w paski i już wszystko było wiadomo.

Étonnant car aux couleurs d`écolière avec en plus un accent au styl du marain d`un tee-shirt. Ce tee-shirt est en rayures était un cadeau de ma copine….il attenait un certain temps dans l`armoire car son caractère ne m`allait avec rien. Jusqu`au moment de dimanche de Pâques où j`ai remarqué parmi d`autres vêtements une jupe de bleu marain aussi en rayures et tout était déjà claire.



Jako, że nie było zbyt ciepło, pojawiło się również nakrycie zewnętrzne, czarny żakiet firmy PROMOD. Aby przełamać dość monotonną całość, wybrałam torebkę kopertówkę z imitacji lakierowanej skóry w kolorze fioletowym firmy CARRY. Bardzo ją lubię, za kolor, za wielkość i formę ale również za cenę: 10 zł któregoś pięknego roku, na wyprzedaży !

Puisqu`il na faisait pas chaud, j`ai mis aussi la veste noire PROMOD. Pour briser ce tout assez monotone, j`ai choisi cette fois un sac à main de CARRY en cuir verni en couleur violette. Je l`aime beaucoup, pour sa couleur, pour sa forme et aussi pour son prix: 10 PLN !!! Un an aux soldes !



Lubię podkreślać świąteczne dni eleganckim strojem, czuję wtedy, że to jest zupełnie inny czas.

J`aime souligner les jours de fêtes par de vêtement élégant, je ressens à ce moment-là que c`est un temps complètement different.

mamèreBELLE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merci