środa, 14 maja 2014

Co na paznokcie ??? / Et quoi pour les ongles???

Maluję je sporadycznie, nie powiem żeby od wielkiego święta ale od weny i natchnienia na pewno. Moje paznokcie są króciutkie, pomimo mody piłowania ich w szpic, nigdy tego nie zrobiłam ponieważ mi się to nie podoba więc piłuję je na prosto. Przy praktycznie zerowej długości paznokcia, bardzo fajnie wygląda kiedy nałożymy ciemny kryjący lakier, który świetnie podkreśla charakter ubrania, stylizacji i całego image`u. Pomimo niezbyt częstego sięgania po lakier, wbrew pozorom mam ich dosyć dużo, różnych firm i przeróżnych kolorów. Dzisiaj na tapetę chcę wziąć lakier polskiej firm LOVELY gdyż zachwycił mnie swoją jakością i nie tylko.

Je mets la couleurs sur mes ongles occasionellement, cela depend d`un moment, de mon inspiration. Mes ongles sont très courtes, je les lime à droite malgré la mode et je crois que cette longueur des ongles va très bien avec le vernis qui va mettre une couche d`une couleur concrete, qui souligne le caractère d`un vêtement ou d`une stylisation. Malgré que je ne vernis pas souvent mes ongles, j`ai beaucoup de vernis de différentes couleurs et de différentes marques. Aujourd`hui, je veux parler d`un vernis polonais LOVELY car il m`a fasciné de sa qualité.


Oczywiście przede wszystkim zwrócił moją uwagę kolor ! Piękna szarość o ciepłym zabarwieniu przykuła moją uwagę. Kiedy wzięłam go do ręki okazało się, że ten ciepły akcent pochodzi od bardzo ale to bardzo bardzo delikatnego złotego piaseczku, który się w nim znajduje. Nie wiem czy każdy kolor z tej serii lakierów ma podobnie, ten natomiast tak dzięki czemu lakier nie gryzie się z ciepłym raczej zawsze kolorem naszej skóry przez co wygląda naturalnie. Druga rzecz, która mnie zachwyciła to jego jakość!!! Mam go ciągle na paznokciach, już 5 dni i wgląda jakbym pomalowała je wczoraj. Nakładam co prawda na lakier zawsze warstwę przyśpieszającą wysychanie i lekko utwardzającą ale pomimo to, lakier po trzech dniach trzeba było już usunąć. Nie używam rękawiczek w moich domowych pracach i wykonuję je sama a mimo to lakier cały czas wygląda bardzo dobrze, że aż żal jest mi go zmazywać. Ostatnia rzecz, która podbiła moje serce to cena !!! Zwykle kosztuje około 7zł a dzięki mega promocjom jakie oferuje ROSSMANN, ja kupiłam go za  3zł z groszami!!!! Dobra jakość za niską cenę to jest to co uwielbiam !!! I polecam, z promocją czy bez, warto po niego sięgnąć.

Bien sûr, au début, la couleur a attire mon attention. Le gris avec ce teint très chaud a fixé mon oeuil. Quand je l`ai pris dans la main, j`ai remarqué que ce teint chaud vient d`une sable très, très fine en or. Je ne sais pas si chaque vernis de cette série est le meme mais celui dont je parle va très bien (grâce à ce nuance) avec notre couleur de la peau. La chose suivante qui m`a excité est la qualité !!! Mes ongles sont vernis déjà 5 ou 6 jours est la couleur est comme le premier jour. Je n`utilise pas les gants pour mes travaux domestiques alors mes ongles sont exposés toutle temps par exemple au liquide vaisselle. Et la dernière chose qui a pris mon coeur est le prix !!!  Normalement, il coûte 7PLN et grâce à un mega promotion offert pr ROSSMANN, je l`ai acheté à environ 3PLN !!! Bonne qualité à de bon prix, c`est ce que j`adore !!! Et  je vous le recommande ! Avec la promotion ou pas, il vaut l`avoir.

mamèreBELLE
  



1 komentarz:

  1. Ładny taki szary lakier :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Merci