piątek, 16 maja 2014

Fuksja i mój kolor / Fuschia et ma couleur

Kiedy znajdziemy już swoje kolory, nie tyle ulubione co te w których dobrze wyglądamy, to możemy się czuć jakbyśmy odniosły sukces. Skąd takie wrażenie ? Mnie osobiście ten fakt bardzo ułatwił życie. W sklepie sięgam tylko po te ubrania, których kolory są tymi moimi. Nawet jeżeli podoba mi się forma czy krój ale nie odpowiada mi kolor, nie zaprzątam sobie głowy tą rzeczą. Skończyły się nie trafione zakupy, skończyło się nerwowe podejmowanie decyzji i niezdecydowanie prowadzące do pomyłek. Dzisiaj już wiem

Quand nous avons trouvé nos couleurs, et pas celles qui nous plaisent mais qui nous vont très, nous pouvons penser du succès. D`où viemt cette impression? Ce fait m`a beaucoup facilité la vie. Dans le magasin, je prends seulement ces vêtements dont les couleurs sont mes préférées. Même si la forme d`un vêtement me plait beaucoup mais la couleur ne me va pas du tout, je le laisse tout de suite. Alors, les achats échoués n`ont pas lieu, la prise de décision énérvée n`a plus aussi lieu, aussi bien que la manque de détermination.

Aujourd`hui, je sais


że jednym z takich jest kolor fuksji.  
Qu`une des ces couleurs est celle de fuschia.


   
A Wy też już znacie swoje kolory ?
Et vous, vous connaissez aussi vos couleurs favorites ???? 

mamèreBELLE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merci