czwartek, 1 maja 2014

Wygodnie na spacer z dzieckiem / Confortablement à la promenade avec mon enfant

Nie było zbyt ciepło pomimo świecącego słońca...ja zawsze mam ze sobą o jedną rzecz więcej...wolę ją ze sobą nosić niż się o nią prosić ;-) a pogoda jest nieprzewidywalna. Po pracy wróciłam do domu,

Il ne fasiait pas trop chaud malgré le soleil brilliant…j`ai toujours une chose de plus avec moi…je préfère en avoir avec moi que le demander ;-) et le temps est imprevisible. Après mon travail, je suis revenue chez moi,




wskoczyłam w jeansy, dyżurny sweterek, aksamitny żakiet i wyruszyłam w długą drogę do żłobka !
Aksamitny żakiet firmy BON`APARTE - w kolorze szmaragdowo zielonym idealnie komponującym się z głębokim fioletem tutaj w postaci golfa.

J`ai mis mon jeans, le col roulé préféré, la veste en velour et je me suis mis en route vers la crèche pour chercher ma fille! La veste en velour de BON`APARTE en couleur vert de bouteille qui se compose très bien  avec le violet qui a pris ici la forme du col roulé.



Spodnie mają moją ulubioną formę czyli wąskie, długie nogawki i niski stan. Ten akurat egzemplarz to firma REPLAY zakupiony w TkMaxx`ie za UWAGA jedyne 19zł !!!! Podobnie czarne sztyblety ! W porównaniu z innymi markowymi sklepami oferującymi tego typu obuwie, dzięki TkMaxxowi zaoszczędziłam ponad 100zł. Jak ja lubię takie cenowe niespodzianki ;-))

Le pantalon ont une forme que j`adore, c`est-à-dire étroit, long et avec une taille basse Cet exemplaire est de REPLAY acheté à TkMaxx poue ATTENTION 19zł !!!! Pareil avec les chaussures ! En comparaison avec d`autres boutiques qui offrent une telle forme de chaussures, grâce àTkMaxx, j`ai économisé plus de 100zł Comme j`aime ces achatas des prix surprenants ;-))

Dobra jakość, niska cena ! To jest to czego szukam !
Bonne qualité et bas prix ! C`est ce que je cherche !

mamèreBELLE




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merci