poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Słoneczna sobota / Samedi bien ensoleillé

Dzień był rzeczywiście cudowny dlatego jeszcze przed południem już byłam na spacerze. Dodatkowym impulsem do tak szybkiego wyjścia z domu był targ staroci, który cyklicznie co trzy tygodnie odwiedza moje miasto. Aby zmienić troszkę swoje codzienne przyzwyczajenia, postanowiłam, że słoneczny weekendowy dzień będę podkreślać zawsze SPÓDNICĄ!!!

Ce jour était vraiment bien ensoleillé pour cela, je faisais ma promenade même avant midi. Une impulsion de plus était le marché aux puces qui a lieu dans ma ville toutes les trois semaines. Pour changer un peu mes habitudes quotidiennes, je me suis dit de choisir le weekend plutôt une jupe que le pantalon.


Uwielbiam kiedy wszystko do siebie pasuje, kiedy w moim stroju powtarzają się kolory, przy dodatkach są ich odpowiedniki, jednym słowem części mojego ubrania tworzą jedną całość. 

Tym razem wybrałam sztruksową limonkową kopertową spódnicę ! Kupiłam ją oczywiście w jednym z odwiedzanych przeze mnie second handów w rozmiarze widniejącym na metce 13-14 lat ;-))) 
Marynarko-kurtka to prezent od mojej siostry - kolor szary z czerwonymi wykończeniami, firma Esprit.
Oraz torba, jedna z moich ulubionych weekendowych toreb, firmy Fossil, niebiesko beżowa, pikowana z charakterystycznym ozdobnikiem dla tej linii żółtym kluczykiem. 


Sur la photo, je porte la jupe en couleur de limone et en velours côtelé. Achetée bien sûr d`occasion et ce qui est rigolo pour une fille de 14ans ;-))
La veste est d`Esprit, c`est le cadeau de ma soeur ! Et à la fin, le sac !!! Celui-ci est de Fossil, en une partie bleue piqué avec une clé – un élément caractéristique pour cette serie es sacs de Fossil.


A wózeczek to element nieodzowny moich weekendowych spacerów. Po tygodniu w samochodzie, w sobotę i niedzielę moja córeczka zawsze wybiera wózek.

Le landau est un élément indispensable à nos promenades du weekend. Après une semaine de voyager en voiture, samedi ou dimanche ma fille choisit toujours son landau.

mamèreBELLE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merci