środa, 9 kwietnia 2014

Torba, najlepsza przyjaciółka kobiety/ Sac, une meilleure amie de la femme

Po butach, moją drugą miłością są torby .... bardzo lubię je mieć, w różnych kolorach, formach i wielkościach ! Jednak odkąd mam dzieci, do wybory torby doszło jeszcze jedno kryterium - długość ucha. Wygodna torba dla mamy to taka którą można przewiesić sobie prze głowę, mamy wtedy obie ręce wolne i dźwiganie w nich ewentualnych zabawek czy nawet samych dzieci nie stanowi większego problemu. Toreb z długim paskiem na rynku jest bardzo dużo, kwestia tylko czy one są naprawdę wygodne. Ja sama mam ich kilka (w miarę pojawiania się kolejnych postów, z pewnością będą się pojawiać na moich zdjęciach) sportowych, do pracy i eleganckich jednak ostatni mój spontaniczny zakup okazał się być strzałem w dziesiątkę

Juste après les chaussures, les sacs sont ma sconde amour…j`aime bien les avoir en différentes couleurs, en différentes façons et tailles. Mais dès le moment où j`ai mes enfants, il y a encore une critère de choix et d`un achat éventuel, c`est-à-dire la longeur de la sangle d`épaule. Un sac commode pour une mère est celui qui peut être porté comme celui du berger, nous avons à ce moment-là les deux mains libres et il est possible de prendre en mains les jouets ou même nos petits enfants. Il y a bien des sacs à la sangle d`épaule mais la question se pose s`ils sont vraiment commodes. Moi même, j`en ai quelques-uns (au fur et à mesure d`écrire mes postes, sûrement ils vont aparaître sur les photos) du style sportif, pour le travail et élégants mais mon dernier achat du pied levé a fait mouche.


Torba również pochodzi z kolekcji LASOCKI. Nigdy tego nie robię ale tym razem zapragnęłam mieć komplet i do butów dokupiłam torbę ale żadna tak nie pasowała jak właśnie ta !!!! Jest świetna, nie łamie się, jest elegancka i ma taki mały trik a mianowicie, ucho może być długie lub krótkie. Na potrzeby wolnych rąk przepinamy sobie pasek na długi a kiedy chcemy być very eleganckie, ucho składamy jakby na pół i tym samym skraca się i możemy nosić torbę w ręce lub na niej.

Ce sac vient aussi de la collection de LASOCKI. Je ne le fais jamais mais cette fois, j`ai voulu faire un complet et j`ai acheté un sac et aucun n`allait  pas si bien comme celui – ci. Il est super, ne se plié pas, il est elegant et il a un petit truc qui fait que la sangle peut devenir plus longue et courte. Au moment où nous avons besoin d`avoir les mains libres, on la combine de cette façon qu`elle est longue et quand nous voulons être très elegant, on plié la sangle et nous pouvons déjà porter le sac dans la main.



Uwielbiam torby ... a ta, wpasowała się idealnie w kolorystykę niektórych moich ubrań więc zapewne będzie się pojawiać na moich zdjęciach stosunkowo często.

J`adore les sacs et celui-ci v très bien avec mes certains vêtements alors certainement, il sera present sur mes photos.

Pozdrawiam
mamèreBELLE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merci